1. Home
  2. Algemeen
  3. Titelbeheer
  4. Uiterste bezorgingstijdstip instellen

Uiterste bezorgingstijdstip instellen

Algemeen

Met het uiterste bezorgingstijdstip is het mogelijk om bepaalde klachtsoorten op het externe klachtenformulier nog niet te tonen als de bezorging nog plaats vindt.

Instellen

Het uiterste bezorgingstijdstip kan ingesteld worden op de pagina kranten en folders. Selecteer de gewenste titel en klik links onderaan op bewerken.

Kies de gewenste dag en tijdstip wanneer het uiterste bezorgingstijdstip is geweest.

Klik vervolgens op bijwerken.

Gelukt! Je hebt een uiterste bezorgingstijdstip ingesteld

Wil je specifieke klachtsoorten rekening laten houden met het uiterste bezorgingstijdstip, kijk dan in het artikel: klachtsoorten beheren.
Heb je een andere vraag over het uiterste bezorgingstijdstip neem dan contact met ons op.

Bijgewerkt op 22/01/2020

Was dit artikel nuttig?

Gerelateerde artikelen

Support nodig?
Lukt het niet je antwoord hier te vinden? Geen nood, we zijn er om je te helpen!
Support