1. Home
  2. Beheer
  3. Systeembeheer
  4. Algemene voorwaarden offerte uploaden

Algemene voorwaarden offerte uploaden

De algemene voorwaarden voor de offerte kan je uploaden op de pagina: Administraties.

Bestandsformaat

De algemene voorwaarden voor de offerte dienen in pdf geüpload te worden. Daarna zullen ze als bijlage van de offerte en/of opdrachtbevestiging automatisch worden toegevoegd.

Selecteer je administratie en klik vervolgens links onderaan op bewerken.
Vink de checkbox achter de Algemene voorwaarden aan.
Klik op de knop: “Nieuw document uploaden” achter de Algemene voorwaarden.
Vervolgens opent er een nieuw scherm.

Kies je bezorginstructies via de knop: “Select”.
En kies daarna voor Upload.

Gelukt

Je hebt de algemene voorwaarden voor de offerte toegevoegd. Mocht je nog verdere vragen hebben, dan kun je contact met ons opnemen.

Bijgewerkt op 15/04/2020
Was dit artikel nuttig?

Gerelateerde artikelen

Support nodig?
Lukt het niet je antwoord hier te vinden? Geen nood, we zijn er om je te helpen!
Support