1. Home
  2. Beheer
  3. Systeembeheer
  4. Een gebruiker aan klachtrechten koppelen

Een gebruiker aan klachtrechten koppelen

Om een gebruiker inzicht te geven in de klachten dient deze gekoppeld te worden aan een klachtgebruikersgroep.

Ga naar de pagina Klachtgebruikers, onder Beheer → Systeembeheer.

Zoek de desbetreffende gebruiker op en klik op selecteer.
De volgende tabbladen worden beschikbaar.

  • Algemeen
  • Klachtgebruikersgroepen
  • Titels
  • Verspreiders
  • Regio’s
Data filteren

Bij een gebruiker moet minimaal een klachtgebruikersgroep gekoppeld worden om ervoor te zorgen dat de klachten zichtbaar worden. De overige tabbladen (Titels, Verspreiders en Regio’s) zijn ervoor om de data voor de gebruiker te filteren op specifieke data. In deze tabbladen kunnen dan één of meerdere waarden geselecteerd worden.

Ga naar het tabblad klachtgebruikersgroepen en maak een keuze in de beschikbare dropdown. Klik vervolgens op toevoegen.

Gelukt! Je hebt gebruiker gekoppeld aan een klachtgebruikersgroep

Staat de gewenste klachtgebruikersgroep er niet tussen? Dan verwijzen we je naar het artikel: Een klachtgebruikersgroep aanmaken. Heb je een andere vraag over klachtgebruikers neem dan contact met ons op.

Bijgewerkt op 13/01/2020
Was dit artikel nuttig?

Gerelateerde artikelen

Support nodig?
Lukt het niet je antwoord hier te vinden? Geen nood, we zijn er om je te helpen!
Support