Ga naar de pagina: “Klachtflowbeheer”
Geeft de klachtflow een omschrijving en bepaald of de klachtsoorten die aan deze flow gekoppeld worden direct ernstig en/of commercieel zijn.
Zodra je aangeeft dat de klachtflow voor de distributie geldt krijg je aanvullende instellingen te zien.
Hieronder de uitleg per instelling:
- Buiten verspreidingsgebied toestaan: Of het ingevoerde adres verder verwerkt mag worden door het systeem als deze niet in het verspreidgebied zit.
- Is te relateren aan een bezorger: Is de klacht te relateren aan een bezorger.
- Alleen zichtbaar na indienen: De bezorger krijgt alleen de klacht te zien als de status van de klacht naar “Ingediend bij bezorger” gaat.
- Huisnummer(reeks) zichtbaar voor bezorger: Of de bezorger het huisnummer mag zien.
- Huisnummerreeks tonen in plaats van huisnummer: Vervangt het huisnummer met de huisnummerreeks.
- Zichtbaar op de bezorgbon: Zorgt ervoor dat de klacht op de bezorgbon wordt getoond.
- Aantal dagen zichtbaar op de bezorgbon: Het aantal dagen dat de klacht zichtbaar is op de bezorgbon.
- Zichtbaar in het bezorgersportaal: Zorgt ervoor dat de klacht zichtbaar wordt in het bezorgersportaal en de bezorger eventueel een mail ontvangen.
- Verstuur email: Kies hier het emailsjabloon dat gebruikt moet worden voor deze klachtflow.
- Aantal dagen zichtbaar in het bezorgersportaal: Het aantal dagen dat de klacht zichtbaar is in het bezorgersportaal.
- Reactie bezorger verplicht: De klacht blijft net zolang staan totdat de bezorger een reactie geplaatst heeft.
- Klachttekst zichtbaar in het bezorgersportaal: Dit toont de aanvullende omschrijving van de klacht die ingevoerd is door de consument.
Stel de klachtflow naar wens in en klik vervolgens op toevoegen.