1. Home
  2. Bezorgersadministratie
  3. Bezorgers
  4. Accessoires beheren bij een bezorger

Accessoires beheren bij een bezorger

Accessoire toevoegen

Accessoire

Voordat je een accessoire kan toevoegen aan een bezorger moet je eerst het accessoire aangemaakt hebben, dit wordt uitgelegd in het volgende artikel: Een accessoire aanmaken.

Ga naar de pagina: “Bezorgers” in Bezorgersadministratie -> Onderhoud -> Bezorgers

Selecteer de bezorger die het accessoire moet krijgen en ga vervolgens naar het tabblad accessoires.

Onder het kopje toevoegen kies je het accessoire dat de bezorger moet krijgen. Vul vervolgens de vanaf datum in dat de bezorger het accessoire moet krijgen.

Na het selecteren van het accessoire wordt eventueel het bedrag en het vinkje kopen automatisch aangepast o.b.v. de instellingen van dat accessoire.

Klik vervolgens op toevoegen. Het accessoire is toegevoegd en wordt o.b.v. de vanaf datum ingepland om af te leveren.

Accessoire beëindigen

Ga naar de pagina: “Bezorgers” in Bezorgersadministratie -> Onderhoud -> Bezorgers

Selecteer de bezorger die het accessoire moet krijgen en ga vervolgens naar het tabblad accessoires.

Selecteer het accessoire dat beëindigd moet worden en klik links onderaan op bewerken.

Vul de t/m datum in e klik op bijwerken.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan kun je contact met ons opnemen.

Bijgewerkt op 27/01/2021
Was dit artikel nuttig?

Gerelateerde artikelen

Support nodig?
Lukt het niet je antwoord hier te vinden? Geen nood, we zijn er om je te helpen!
Support