1. Home
  2. Bonussysteem
  3. Bestellingen beheren

Bestellingen beheren

Je kunt bestellingen inzien door op de desbetreffende regel te klikken. Als je een regel selecteert zie je om welke bezorger het gaat en hoeveel producten de bezorger heeft besteld. Daarnaast kun je in het tabblad “Producten” zien om welke producten het gaat.

Bestelling in behandeling nemen

Achteraan de regel kun je op het bewerk icoontje klikken, hiermee verschijnt er een pop-up waarmee je de status van de bestelling kunt wijzigen. Kies hiervoor om de bestelling in behandeling te nemen. De bezorger ziet in zijn bezorgersportaal dat de status van zijn bestelling is gewijzigd.

Bestelling afronden

Heb je de bestelling verwerkt en kan de bezorger zijn bestelling binnenkort verwachten. Klik dan op het bewerkicoontje en kies voor de status “Afgerond“.

Bestelling annuleren

Wil jij of de bezorger de bestelling annuleren, dan kun je dit doen door de status te wijzigen naar “Geannuleerd“. Als je de status naar geannuleerd wijzigt dan ontvangt de bezorger de ingeleverde punten retour.

Documenten afdrukken

Je kunt voor de bestellingen verschillende documenten afdrukken, dit doe je door een selectie te maken van je bestellingen. Vervolgens klik je rechts boven aan op de knop “Acties”. Maak hier een keuze uit een pakbon of een vergaardocument.

Vergaardocument

Op dit document staat per bezorger wat er besteld is zodat je dit kunt verzamelen om verstuurd te worden. Er kunnen meerdere bezorgers op 1 A4 staan.

Pakbon

De pakbon is een document die het adres van de bezorger en de bestelde producten toont. Er staat altijd 1 bezorger op 1 pakbon.

Bijgewerkt op 04/01/2024

Was dit artikel nuttig?

Gerelateerde artikelen

Support nodig?
Lukt het niet je antwoord hier te vinden? Geen nood, we zijn er om je te helpen!
Support