1. Home
  2. FAQ

FAQ

Hieronder vind je de meestgestelde vragen per module.

Klachten

  • Een gebruiker ziet geen klachten in het klachtenoverzicht

    Dat komt waarschijnlijk omdat de gebruiker nog niet gekoppeld is aan een klachtbeveiligingsgroep. Hoe je dit kunt controleren kun je terugvinden in het artikel: Een gebruiker aan klachtrechten koppelen

  • Waarom verschijnt het adres niet nadat ik een postcode en huisnummer hebt ingevuld?

    Dat komt waarschijnlijk omdat de postcode en het bijbehorende huisnummer niet correct zijn. Kijk op postcode.nl of je de juiste adresgegevens hebt. En gebruik die gegevens.

Bezorgersadministratie

  • Waarom wordt een bezorger niet uitbetaald?

    Om een bezorger uit te kunnen betalen moet de bezorger de volgende instellingen goed hebben staan:

    • Geboortedatum: Ingevuld
    • BSN: Ingevuld
    • IBAN: Ingevuld
    • Overeenkomst ondertekend: Ja
    • Vinkje betalen: Aan

    Als de bezorger het vinkje aan heeft staan via loonadministratie, dan wordt de bezorger ook niet toegevoegd aan de SEPA. Je moet deze bezorger dan via je eigen loonadministratie uitbetalen. Wat de bezorger zou moeten verdienen is wel zichtbaar in Spread-IT.